Name:
Email Address:
Alamat
poskod
No.telefon
Nama Item / Kod Item / Kuantiti
Pilihan kedua (sekiranya kod yang di tempah tiada)
Cara Pembayaran:
Cara Pembayaran: Maybank2u
Bank Islam.biz
CiMB Clicks
Cara Penghantaran: Pos Laju (Semenanjung)
Pos Laju (Sabah/Sarawak)
Pertanyaan:
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas 24 jam tempahan dibuat YA
TIDAK

This contact form was created by Freedback.

Sunday, May 5, 2013

TENTANG AKU

Siapakah aku?haha. .tu dia nak kenal diri ini yang xdla glamour manepun. .
Aku adlah hamba ALLAH yg menmpg dibumiNYa
Anak kepada seorg emak,ibu dan ayah yang tersayang.
isteri dan ibu kepada suami dan anak ku yang tersgtla comel.

Eh lupa nak bgtau name

MASNIE   ♥♥♥♥♥
(Love2 lg.)

Xlama lagi akak nak upload tdung2 yang pasti cntik2. .jom2 tunggu akak update ye. . .

Berminat blh berhubung terus ngan akak
0127851876(whatapps/sms)

No comments:

Post a Comment