Name:
Email Address:
Alamat
poskod
No.telefon
Nama Item / Kod Item / Kuantiti
Pilihan kedua (sekiranya kod yang di tempah tiada)
Cara Pembayaran:
Cara Pembayaran: Maybank2u
Bank Islam.biz
CiMB Clicks
Cara Penghantaran: Pos Laju (Semenanjung)
Pos Laju (Sabah/Sarawak)
Pertanyaan:
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas 24 jam tempahan dibuat YA
TIDAK

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, October 2, 2013

Tukar sudah

Assalammualaikum

Hahaha,kahkahkah. . .aku ketawakan diri aku. .  Erm skrgni nak tukar blog ni jd blog peribadilak. .yelarkan memandangkan bissnes online xdpt smbutan pun.

Lalala . . . .puas aku cr idea.ape pun xjd.mgkin bukan bidang aku kot. . .jd jdla surirumah ,jaga anak,jd bibik. .haha. bibik lak. . Jalankan tanggungjwb harian. .

Best gak.dpt layan anak hr2. . .

Nampaknya xd idea dah. .k bye. , assalammualaikum semua. ..
Anti kt tulis lg. .

No comments:

Post a Comment